circa_bg

nutizie

Crema per depilazione, carta da depilazione alla cera, rasatura a lama di rasoio...

Ma questi metudi inaffidabili ùn sò micca solu fàciule per dannà a pelle, l'irritazione ripetuta di i follicle pò ancu purtà à capelli più grossi.

E dee di capelli eccessivi di u corpu ùn anu micca bisognu di esse tristi, ùn anu micca bisognu di sentu inferiori, depilazione laser per aiutà, per risolve i prublemi di capelli, cù capelli di labbra, capelli di l'ascella, capelli di limb ~ addiu!

Prima di tuttu, chì hè a depilazione laser?

L'epilazione laser hè l'energia laser attraversu a superficia di a pelle per ghjunghje à a radica di u follicle pilifero, l'energia luminosa hè assorbita è cunvertita in energia di calore per distrughje u tessulu di u follicle pilifero, in modu di perde a capacità di rigenerazione di i capelli, ma senza danni. u tissutu circundante.L'epilazione laser hè efficace à caccià i capelli da parechje parti di u corpu, cù parechje prufundità è culori è textures differenti.

L'epilazione laser hè efficace?Sia a depilazione laser pò depilate permanentemente

U ciclu di crescita di i capelli hè divisu in 3 fasi: u periodu di crescita, u periodu di regressione, u periodu di riposu.Durante a crescita, i follicle di u pilu pruducenu a più melanina, chì hè u mira di u trattamentu laser è assorbe l'energia laser.Dunque, ogni depilazione laser hè principalmente destinata à u trattamentu di i capelli in crescita.Normalmente, da u 60 à u 90 per centu di i capelli in crescita hè eliminatu permanentemente cù ogni trattamentu.Un cursu di trattamentu richiede circa sei trattamenti.A maiò parte di i pazienti anu ottinutu risultati satisfacenti dopu à sei trattamenti, cù i casi stubborn chì necessitanu più.

Hè safe?Ci hè qualchì effetti latu?

L'epilazione laser hè assai sicura, prufessiunale, senza effetti collaterali nantu à u corpu umanu, pò sguassà in modu efficace e diverse parti di u corpu, diverse prufundità è diversi culori è texture di capelli.Affetta a sudorazione?U sudore umanu dipende principarmenti da i glànduli sudoripare, ma i glànduli sudoripare ùn si apre micca in u follicle pilifero.L'epilazione laser distrughje solu i follicle di u pilu, perchè ùn dannu micca i glànduli sudoripare, perchè ùn interferiscenu micca cù a sudazione normale.

Affari postoperatori chì necessitanu attinzioni appena ricevutu depilazione laser dopu à a funzione di a superficia di a pelle calarà, faciule à sensibule, deve evità più stimulazione di a pelle, pò piglià immediatamente misure di ghiaccio per rinfriscà a pelle, dopu l'operazione pò ancu strofinate qualchi moisturizers, u listessu. ghjornu ùn deve micca aduprà acqua calda per lavà a zona di trattamentu, ùn deve micca immediatamente bask.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022