circa_bg

nutizie

À propositu di u laser LLLT (Low Energy)

Sicondu un sondaghju da a Cummissione Naziunale di Salute, più di 250 milioni di persone in Cina anu a perdita di capelli, chì significa chì una di ogni sei persone hà a perdita di capelli.Ci hè ancu statistiche chì mostranu chì unu di ogni quattru masci adulti in Cina hà a perdita di capelli, è a maiò parte di elli sò omi di età trà 20 è 40, cù u sviluppu più veloce in i 30 anni.

Capellu per capelli laser cù 81 raggi laser, cupertura completa di u scalp, cuncepimentu di cappelli di baseball à livellu d'aspettu altu, pesa solu 210 g, in ogni momentu è in ogni locu trattamentu di i capelli.

Ci sò dui principii core di u sviluppu LLLT:

1. Bloccà l'androgenu da i follicle di u pilu dannu

A diidrotestosterone, cunvertita da l'hormone maschile testosterone, hè rispunsevule per a maiò parte di a perdita di capelli.LLLT blocca u ligame di DIidrotestosterone (DHT) à u receptore di u follicle piloso (AR) è prutegge i follicle di i capelli da i danni DHT.

2. Fornite molécule d'energia ATP, ROS è NO per riattivate i follicle di u pilu

I nostri follicle piliferi sò divisi in u periodu di crescita, u periodu di regressione è u periodu di riposu.U capeddu di capelli laser adotta un laser medicale di 650nm, chì ponu accuratamente ghjunghje à a radica di i follicle di capelli di 3-5 mm, attivà i follicle di i capelli in u periodu di regressione è u periodu di riposu, è lascialli rientra in u periodu di crescita sana.

Utilizendu a listessa tecnulugia laser di bassa energia (LLLT) utilizata da i specialisti prufessiunali di a perdita di capelli è i medichi di rigenerazione di i capelli, è più fusione è ottimizendu decennii di ricerca nantu à sta tecnulugia, hè pussibule di cresce in modu efficace i capelli.

Laser d'energia bassa (LLLT) nantu à a so energia pò esse assorbita, u follicle dermal papilla specificità di u tessulu di u scalp dopu à l'irradiazione laser di bassa energia, l'aumentu di u flussu di sangue à u scalp, l'assunzione aumentata di l'ossigenu, appare u fenomenu di u metabolismu per accelerà, assuciatu. cù a crescita di i capelli, l'attività di l'enzima di l'heparina cytochrome oxidase aumentata, a crescita di u fattore di crescita di u nervu NGF ghjoca intensità aumentata 5 volte, A transizione rapida di i follicle di u pilu à a crescita prumove a crescita di i capelli, facendu chì i capelli dittili esistenti crescenu più grossi è più grossi.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022