circa_bg

nutizie

4 causi cumuni di perdita di capelli è trattamentu

★Alopecia androgenetica

1. L'alopecia androgenetica, cunnisciuta ancu com'è alopecia seborreica, hè u tipu più cumuni di perdita di capelli clinica, a maiò parte di quale hè causata da fatturi genetichi.

2. Masculinu masciu da piglià

I primi manifestazioni di a fronte, a ritrazione di a linea di capelli bilaterali frontali, o a cima di a perdita di capelli prugressiva di a testa, u scalp area gradualmente esposta allargata, di solitu accumpagnata da i sintomi di a secrezione d'oliu di u scalp.

3. Alopecia androgenetica in e donne

I manifestazioni principali sò sparse sparse è fine à a cima di a testa, è u scalp ùn serà micca espunutu cumplettamente à a perdita di u capeddu, è a pusizione di u capeddu ùn serà micca affettatu, ancu accumpagnatu da i sintomi di l'aumentu di a secrezione d'oliu di u scalp.

★ Alopecia areata

A manifestazione principale hè a perdita di capelli limitata.Questu hè l'apparizione brusca di a perdita di capelli tondi nantu à a testa.

Spot hè calva pò cuntinuà à sviluppà, cunfluenza, finu à i capelli di tuttu u capu hè tolta chiama tuttu calvo, seriu quandu più sviluppu ancu, u cigliu di pirsuni, capelli axilla, capelli pubic pò falà cumplitamenti, chiama generale calvo.

★ Psicoalopecia

Generale stu tipu di circustanza, perchè a prissioni mentale hè troppu grande, spessu stà tardi, è in l'umore di tensione, ansietà per un bellu pezzu, portanu trichomadesis.

Sottu à l 'azzioni di sti peddi umore urganizeghja musculu stratu à cuntrariu, purtà un flussu di sangue micca liberu, causanu ostaculu circulatory sangu lucale, purtà à malnutrition capelli, purtà fora trichomadesis thereby.

★ Perdita di capelli per traumu è malatie inflammatorii

E ferite di a pelle à a testa, cum'è contusioni è brusgiate, ponu purtà à a perdita di capelli.Certi ferite superficiali guariscenu è ponu rigenerate i capelli, mentre chì i follicle piliferi danati ùn ponu micca ricuperà i capelli è ponu esse riparati solu cù trasplante di capelli.

Ma cumu risolve i tipi di prublemi?

1. Medicina

L'omi cù l'alopecia androgenetica ponu piglià a droga finasteride internamente, chì reduce a perdita di capelli dopu à 3 mesi è hà un ritmu efficace di 65% à 90% dopu un annu.

E donne cù alopecia androgenetica pò piglià a droga Spironolactone o dacin-35 internamente.

(Perchè a cundizione fisica di ogni persona hè diversa, a medicazione specifica deve esse usata sottu a guida di u clinicu).

2. Medicazione topica - Minoxidil

Per l'omi è e donne, applicà à u scalp in l'area di a perdita di capelli.Un aumentu di a perdita di capelli di riposu pò accade durante i primi 1-2 mesi d'usu, dopu chì a perdita di capelli hè menu notevuli cù l'usu più.

3. Trasplante di capelli

U trasplante di capelli hè un metudu di estrazione è di trasfurmazioni di i follicle di capelli da e zone senza perdita di capelli (per esempiu, u spinu di a testa, a barba, l'ascelle, etc.) è poi trasplantà in e zone di perdita di capelli o calvicie per ottene un aspettu esteticamente piacevule.

* In generale, i capelli trapiantati mostranu varii gradi di spargimentu 2-4 simane dopu a cirurgia, cù un spargimentu più significativu chì si trova intornu à 2 mesi è ricresce 4-6 mesi dopu a cirurgia.

Per quessa, ci vole 6-9 mesi post-operatori per vede risultati visibili.

4. Lescolton Laser Hair Regrowth Therapy Device

A terapia laser di bassa energia LLLT porta à l'"attivazione" di e cellule di u scalp.Da prumove a liberazione di fattori di crescita à migliurà a circulazione di sangue in u scalp, prumove a crescita di i capelli per migliurà u microambientu di u scalp.

LLLT hè avà scrittu in linee di trattamentu medicu cum'è trattamentu additivu.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022